Monday, December 8, 2014

Zimowa kartka przestrzenna

Kartka przestrzenna o tematyce świątecznej, którą można złożyć na płasko, wiec nie bedzie problemu z wysłaniem;)

Zainspirowana zostałam sobotnim programem na Create and Craft z użyciem wykrojników Tattered Lace.

Użyłam pięknych choinek wykrojnik Tattered Lace oraz papieru z płatkami śniegu z świątecznego wydania magazynu Tatterded Lace. W tle papier z kolekcji Kapusniaczek a pozostałe elementy zostały wycięte z papieru American Craft przy użyciu moich nadal ulubionych wykrojnikow Marianne Design LR0284 i LR0181.
Dodałam też mini gwiazdy betlejemskie zrobione dziurkaczem Tonic Studio.
Odrobina kleju z brokatem dla uwydatnienia kartki i oczywiscie napis Merry Christmas (wykrojnik Robert Addams UK).








 
 
Mam nadzieje że podoba Was się ta kartka, nadal staram się okiełznac mój aparat wiec zdjęcia niestety nie oddaja do końca 100% wyglądu kartki.
 
Pozdrawiam
Monika


No comments:

Post a Comment

Dziekuje za wizytę na moim blogu oraz za pozostawione komentarze.

Thank you for visiting my blog and leaving a comment:)