Monday, July 27, 2015

Kartka na podstawie tutorialu Marty K.


Witam serdecznie

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kartkę z wykorzystaniem kwiatkòw stemplowanych.
Zainspirowana zostałam przez Martę Krupę właścicielkę sklepu Magiczna Kartka, zapraszam do sklepu TU.




Wiec oto moja kartka, bardzo mi sie podobaja takie kwiatki i na pewno jeszcze zobaczycie je na moich pracach.

 Do wykonania kartki użyłam papierów z kolekcji Magia Cieni 02,03,05 i motyle pochodza z kolekcji Wyspa Motyli.

 Do tuszowania elementów uzyłam Disstres Ink.


Kartka została wykończona dodatkami takimi jak: perełki w płynie, brokat w płynie i koraliki.

Wysyłam na wyzwanie do Magicznej Kartki TU

Zapraszam serdecznie wszystkich do obejrzenia tego fantastycznego tutorialu, naprawde warto!!!

Pozdrawiam serdecznie
MonikaXXX

No comments:

Post a Comment

Dziekuje za wizytę na moim blogu oraz za pozostawione komentarze.

Thank you for visiting my blog and leaving a comment:)