Wednesday, February 28, 2018

Lantern

Witam serdecznie

Dzisiaj nowa inspiracja dla APScraft.

Moja rodzinka uwielbia naleśniki i często jemy je z marmoladą, powidłami lub dżemem a co za tym idzie mamy sporo przeróżnych słoików. 
A słoik można wykorzystać czyż nie?

Więc zobaczcie co dla Was przygotowałam.
Słoik zmediowałam, dodałam koronkę a na nią sznurek. Do wykończenia użyłam foamiranowych kwiatów, które wycięłam wykrojnikiem Nasturcji Dużej a na koniec jeszcze kilka listków czereśni i lampion gotowy:)

Welcome
Today a new inspiration for APScraft.
My family loves pancakes and we often eat them with marmalade or jam and thus we have a lot of different jars.

And the jar can be used, isn't it?

So see what I have prepared for you.
Covered the jar in gesso and added a lace and a string on it. For finishing I used handmade foamiran flowers, which has been die cut and few die cut cherry  leaves.
Lantern's ready:)











 
 
Entering the following challenges:
 

No comments:

Post a Comment

Dziekuje za wizytę na moim blogu oraz za pozostawione komentarze.

Thank you for visiting my blog and leaving a comment:)