Friday, October 26, 2018

Medjowo :)

Dawno nie bawiłam się mediami i dlatego mam dla Was ten oto  blejtram o wymiarach 20 na 20 cm ze zdjęciem moich córek. Zdjęcie zrobione zostało na naszej majowej wycieczce do Portland (półwysep w hrabstwie Dorset), jak widać pogoda nam dopisała i ta pamiątka zawiśnie na jednej ze ścian 😊

Użyłam pasty strukturalnej i maski do nadania głębi, następnie kilku mgiełek w niebieskich, turkusowych i odcieniu morskiej zieleni, aby lekko rozjaśnić moją pracę spryskałam pod koniec jeszcze jedną mgiełką-białe złoto.
Po wyschnięciu dodałam chlapania gdyż nie chciałam aby były one widoczne na mojej kompozycji, gdyż zdarza mi się "troszkę" przedobrzyć z chlapaniami 😏

Moja kompozycja powstała z papierów Craft O'clock Brr it's cold outside 02 i Home Sweet Home (mały bloczek).




Jak widać dodałam również kamyczków różnej wielkości aby nadać jeszcze więcej interesującej tekstury.


Oczywiście gaza jest niezastąpionym materiałem, który bardzo często używam w moich pracach.



Zgłaszam na wyzwania:



Pozdrawiam

No comments:

Post a Comment

Dziekuje za wizytę na moim blogu oraz za pozostawione komentarze.

Thank you for visiting my blog and leaving a comment:)