Thursday, November 22, 2018

Pudełko czekoladek

Witajcie

Dzisiaj mam dla Was pudełko czekoladek opakowane w papiery Craft O’Clock My Christmas Wish z tagiem na życzenia, który podklejony jest zielonym papierem z kolekcji Heritage Stories. Gałązki choinki wycięłam z tego samego zielonego papieru na których umieściłam foamiranowe ponsencje wycięte z czerwonego foamiranu wykrojnikami Clematis duży
Kwiaty pomalowałam srebrną farbą brokatową z perłowymi badzikami w środku. Do kompozycji dodałam wycięte elementy oraz tekturowy napis Wesołych Świąt, który pokolorowałam pastami woskowymi.






Tag na życzenia przewiązałam sznurkami. 


Zgłaszam na wyzwania:




Pozdrawiam

No comments:

Post a Comment

Dziekuje za wizytę na moim blogu oraz za pozostawione komentarze.

Thank you for visiting my blog and leaving a comment:)