Monday, March 25, 2019

Wiosennie...

Witajcie kochani

U mnie jak widać zapachniało wiosna i to jak!

Soczysta zieleń, kwiaty.... ach 

Nie wiem jak u Was ale tu gdzie mieszkam do kilku dni pogoda nas niesamowicie rozpieszcza. Czas na spacery i wygrzewanie się na ławce podczas gdy dzieci hasają po parku.
Hmmm...

Tak pogoda tak mnie nastawiła pozytywnie, że aż nie mogłam się oprzeć i przelałam mój wiosenny nastrój na tą oto karteczkę dla mojej Kochanej Mamusi.
Kartka w całości powstała z papierów Craft O'Clock 
a właściwie z połączenia dwóch kolekcji: Heritage Stories i Home... Sweet Home 
oraz z dodatkiem pięknych kwiatów z tego zestawu Flowers I.





Moją wiosenna kartkę zgłaszam na wyzwania:





10 comments:

  1. Fajny pomysł z tym obróceniem mapki, bardzo mi się podoba :) Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu The Scrappy Sketches!

    ReplyDelete
  2. Piękna, wiosenna kartka :) śliczny wianek stworzyłaś z kwiatów :) dziękuje za udział w wyzwaniu Craft o"Clock - DT Marlena

    ReplyDelete
  3. Śliczna.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches.

    ReplyDelete
  4. Bardzo wiosenna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches

    ReplyDelete
  5. Śliczna! Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu The Scrappy Sketches :)

    ReplyDelete
  6. Bardzo delikatnie i romantycznie.Dziekuję za udział w wyzwaniu Craft O'Clock.Pozdrawiam Agnes

    ReplyDelete
  7. Piękna praca :) Śliczny wianek. Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft O'Clock - DT Justyna

    ReplyDelete
  8. Piękny kwiecisty wianuszek, sliczna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownica :)

    ReplyDelete
  9. Bardzo sympatyczna :) dziękuję za udział w wyzwaniu w Art-Piaskownicy :)

    ReplyDelete
  10. Piękna kartka. Dziękujemy za udział w kolorystycznym wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    ReplyDelete

Dziekuje za wizytę na moim blogu oraz za pozostawione komentarze.

Thank you for visiting my blog and leaving a comment:)