Tuesday, March 12, 2019

Wiosenny tag

Witajcie serdecznie

Dzisiaj mam dla Was wiosenny tag w delikatnych pastelowych kolorach. Oprócz tagów i listków wszystkie pozostałe elementy zostały ręcznie wycięte, tak aby pokazać jak niewiele jest nam potrzebne do wykonania pracy z papierów Magicznej Kartki :)
Poszczególne warstwy podkleiłam na kosteczki 3mm i 2mm tak aby uwydatnić przestrzenność i wypukłość.

Mam nadzieje, że tag Wam się spodobał.
Puśćcie wodze wyobraźni, sięgnijcie po klej i nożyczki i zobaczcie gdzie to Was zaprowadzi :)

Back to basic może czasami pobudzić naszą wenę.






Użyłam następujących papierów:






Miłego tworzenia :)

Buziaki xxx

Mój tag zgłaszam na wyzwania:


7 comments:

  1. Śliczny, wiosenny tag. Dziękuję za udział w wyzwaniu Tche Scrappy Sketches

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Ślicznie:)Dziękujemy za wspólną zabawę ze ScrapAndMe. Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  4. Ciekawy pomysł na naszą mapkę :) Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu The Scrappy Sketches!

    ReplyDelete
  5. Bardzo ciekawy pomysł na naszą mapkę.I forma też.
    Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu The Scrappy Sketches.

    ReplyDelete
  6. Świetny tag, od razu przykuł moją uwagę :) Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu The Scrappy Sketches i pozdrawiam wiosennie! :)

    ReplyDelete
  7. Fajny tag. Dziękuję za wspólną zabawę w marcowym wyzwaniu The Scrappy Sketches.

    ReplyDelete

Dziekuje za wizytę na moim blogu oraz za pozostawione komentarze.

Thank you for visiting my blog and leaving a comment:)