Sunday, May 26, 2019

Dla mamy

Witajcie kochani

Dzisiaj mamy Dzień Mamy i z tej okazji chciałam się podzieli z Wami karteczkę, którą wykonałam dla swojej mamy.
 Ze względu na to, że kartka ta miała do przebycie daleką drogę przez kilka kraje zdecydowałam się na kartkę z ręcznie wyciętymi kwiatami i innymi elementami. Kartka wykonana jest z kolekcji Hello Spring marki Studio75 i w nietypowym kształcie aby dodać jeszcze większego efektu.

Mam nadzieję, że przypadła Wam do gustu ;)





Wysyłam na wyzwanie:






Pozdrawiam

Monika

4 comments:

  1. Piękna kartka, bardzo dopracowana. Uwielbiam tę kolekcję papierów Studio75, bardzo dziękuję za wspólną zabawę na naszym blogu. Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  2. Piękna kartka, bardzo dziękuję za udział w naszym wyzwaniu na blogu S75

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Dziekuje za wizytę na moim blogu oraz za pozostawione komentarze.

Thank you for visiting my blog and leaving a comment:)