Wednesday, March 18, 2020

Card for a child || Kartka dziecięca

Witajcie serdecznie
Mam nadzieję, że spędzacie przyjemny czas na scrapowaniu. Dla mnie i moich córek to pierwszy dzień w domu, zamkniete szkoły i dużo kreatywnego czasu.

Dzisiaj mam dla Was kartkę z ręcznie wyciętymi elementami, które zdystansowałam na kosteczkach 3D z odrobiną brokatu na napisie, gwiazdkach. Kartka powstała z kolekcji Dziecięca Kraina i jak dla mnie jest ona uniwersalna, czy dla dziewczynki czy dla chłopca, urodziny czy imieniny nada się 😘

Welcome
I hope you spend pleasant time scraping. For me and my daughters it's the first day at home, closed schools and a lot of creative time.

Today I have for you a card with hand-cut elements, which I distanced on 3D cubes with a bit of glitter on the inscription and stars. The card was created from the Children's Land collection and it is universal for me, whether for a girl or a boy, birthday or name day will be useful 😘






 Pozdrawiam serdecznie ❤️❤️

No comments:

Post a Comment

Dziekuje za wizytę na moim blogu oraz za pozostawione komentarze.

Thank you for visiting my blog and leaving a comment:)