Friday, July 31, 2015

Okno na świat

 
 
Witam serdecznie
 
Wczoraj wykonałam kolejną kartkę na podstawie tutorialu Marty.
 
 
 
 
Tym razem do wykonania kwiatka użyłam: kalki (vellum), białego tuszu, stempla Sheeny Douglass  i embossing na gorąco.
Efekt bardzo mi się podoba, kwiatek wyszedł bardzo delikatny.
 Na odwrotnej stronie pomalowałam go ProMarkerem różowym aby dodać lekkiego koloru.
Po lekkim wymodelowaniu płatków zostały one sklejone a w środek dałam perełkę.
 
 

 
 Okienka wycięte wykrojnikiem sizzix, tym który był w zestawie z nowym Big Shot Plus:)
 
 
Stempel bluszcz też jest od Sheeny.
 
Do wykonania kartki użyłam papierów Magicznej Kartki Magia Cieni 02,05,06.
Bardzo dobrze się pracuje z tą kolekcją, jest delikatna, wiosenna I bardzo uniwersalna.
 
Tą oto kartkę wysyłam na konkurs kartki stemplowanej do MK TU
 
I jeszcze raz zapraszam do obejrzenia tutorialu Marty.
 
Pozdrawiam i do następnego XXX
Monika
 
 


No comments:

Post a Comment

Dziekuje za wizytę na moim blogu oraz za pozostawione komentarze.

Thank you for visiting my blog and leaving a comment:)