Sunday, August 2, 2015

Spinning SUN

 
Witam i zapraszam na obejrzenie mojej nie typowej kartki.
 
Poraz pierwszy zrobiłam kartkę z mechanizmem umożliwiającym płynny ruch elementu na kartce.
Elementem w tym przypadku jest słońce, które przy przechyleniu kartki kręci się i przesuwa na drugą stronę.
 
 
 
Video nie jest najlepszej jakości, za co przepraszam.
Jednak mam nadzieje, że jest widoczne jak działa kartka:)
 


 
Lekko błękitne tło wykonałam przy użyciu tuszu Distress a napis zrobiony przy użyciu metody embossingu na gorąco.
 
 
Kartkę wysyłam na weekendowe wyzwanie expresowe na blogu Rapakivi
 
TU  temat: pogoda.
 
 
 
I na wyzwanie do TrickArt TU
 
 
 
Pozdrawiam
Monika
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Dziekuje za wizytę na moim blogu oraz za pozostawione komentarze.

Thank you for visiting my blog and leaving a comment:)